Bijrobert.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je per thema de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.
Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Check met betrekking tot cursussen en rondleidingen onze algemene voorwaarden.

 

Algemene informatie

Omdat het vaak erg druk is in onze winkel, kun je je vraag of opmerking het best per e-mail naar ons sturen.

Ja, dat kan! Bel om een afspraak in te plannen naar 06 138 521 36 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur). Grondstoffen, bakmaterialen, bakpakketten en cadeauartikelen blijven ook verkrijgbaar via onze webshop. Handig: een deel van ons assortiment is verkrijgbaar per post!

Zodra we hierover nieuws hebben, melden we het via onze nieuwsbrief (waarvoor je je kunt aanmelden onderaan deze pagina, in het blauwe vlak), websiteFacebook en Instagram.

Robèrt krijgt veel verzoeken om een persoonlijk filmpje op te nemen. Ook voor ons is de coronacrisis een onzekere tijd, waarin we prioriteiten moeten stellen en selectief moeten zijn. Daarom kunnen we helaas niet aan dergelijke verzoeken voldoen.

Rondleidingen en reserveringen

Vanwege de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus terug te dringen, is het nu helaas niet mogelijk om een rondleiding door ons bedrijf te boeken. Wel kun je onze boulangers en patissiers aan het werk zien achter de glazen wand richting onze winkel in Oisterwijk.

Op dit moment laten de omstandigheden het nog niet toe om data te reserveren in de toekomst. Je kunt per e-mail contact met ons opnemen, maar we kunnen helaas nog geen toezeggingen doen.

Cursussen en (online) baksessies

Op dit moment zijn er vanwege de coronamaatregelen geen cursussen en bakdagen in ons leslokaal. We houden de richtlijnen van de overheid nauwlettend in de gaten en zodra er weer mogelijkheden zijn om cursussen aan te bieden volgens de opzet, kwaliteit en aandacht die wij nastreven, informeren we je hierover via onze website, sociale kanalen en nieuwsbrief. Natuurlijk hebben wij er óók zin in om de deuren van ons leslokaal weer te openen!

 

Onze voorbereidingen voor online bakmogelijkheden zijn in volle gang, maar we willen dit graag goed en grondig organiseren, zodat we de kwaliteit kunnen bieden die je van ons mag verwachten. Via Facebook en Instagram houden we je op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen. Of meld je aan voor onze nieuwsbrief (onderaan deze pagina, in het lichtblauwe vlak).  

 

We volgen alle persconferenties om te horen of er nieuwe mogelijkheden zijn in ons leslokaal. Zolang er geen versoepelingen volgen qua coronamaatregelen, blijven de deuren van ons leslokaal helaas nog gesloten. Zo snel mogelijk na een persconferentie informeren we per e-mail de cursisten die zich hebben aangemeld voor de eerstvolgende cursus(sen).  

We sturen je een e-mail zodra de betreffende cursus of bakdag weer bij ons op de planning staat. Cursisten die op de wachtlijst staan, krijgen dan als eerste de nieuwe data door.

Je kunt je aanmelden voor de wachtlijst via de agenda op onze website. Klik op de knop 'Algemene wachtlijst' en vul de gevraagde gegevens in. Je kunt hier aanvinken voor welke cursus je op de wachtlijst wilt en welke dagen van de week je voorkeur hebben. We kunnen niet beloven dat we de cursus op die dagen inplannen, maar we proberen er wel rekening mee te houden. Klik vervolgens op de knop 'Versturen'. Je krijgt dan via een pop-upvenster een bevestiging van je plaatsing op de wachtlijst. 

Bij de cursussen op onze website staat de prijs vermeld.

Vlak voordat de cursus begint, sturen we je een e-mail met praktische informatie, zoals een routebeschrijving en nuttige weetjes. 

Op de cursusdag starten we met een kop koffie of thee en natuurlijk iets lekkers uit eigen bakkerij. Vervolgens gaan we in de cursusruimte na een korte theoretische inleiding aan de slag. Er staan tien werkbanken in een opstelling à la Heel Holland Bakt. De grootte van de groep kan per cursus verschillen, maar het leslokaal is ingericht op maximaal twintig cursisten. Dat betekent dat je een werkbank deelt met maximaal één andere cursist. 

De docent geeft uitleg en demonstreert de technieken. Je maakt de recepten helemaal zelf of in tweetallen - met hier en daar wat hulp als dat nodig is. Een syllabus met uitleg, recepten en ruimte voor notities én gebaksdozen om je zelfgebakken producten mee naar huis te nemen zijn bij de cursus inbegrepen. 

Meer weten over de inhoud van een specifieke cursus? Kijk dan bij onze broodcursussenpatisseriecursussen of themacursussen.  

Je kunt je aanmelden voor een cursus via het cursusaanbod op onze website. 

  • Klik bij de cursus van je keuze op 'Inschrijven';
  • Vul het aantal personen in waarvoor je de cursus wilt boeken en klik op de knop 'Plaats in winkelmand';
  • Controleer het overzicht van je bestelling in de winkelmand;
  • Heb je een actiecode (cadeaubon)? Klik dan op de knop 'Actiecode toevoegen'. De korting wordt nu automatisch verrekend met je bestelling;
  • Klik op de knop 'Uw gegevens' en volg de aanwijzingen;
  • De inschrijving is pas voltooid zodra je hebt betaald via iDEAL*. Je ontvangt daarna een bevestigingsmail met de factuur.  

    * iDEAL is een Nederlands betaalsysteem dat je alleen in Nederland kunt gebruiken. Woon je in het buitenland en wil je je inschrijven voor een cursus? Bel ons dan op 013 528 49 06 of stuur ons een e-mail.

Zodra de nieuwe cursusagenda is samengesteld, laten we dit per e-mail weten aan iedereen die zich voor de wachtlijst heeft aangemeld. Zij kunnen zich dan direct aanmelden. Zo snel mogelijk daarna maken we het ook bekend via onze nieuwsbrief, onze Facebookpagina en Instagram. Aanmelden voor onze nieuwsbrief kan onderaan deze pagina, in het blauwe vlak. 

Als je niet kunt deelnemen aan een cursus waarvoor je je hebt aangemeld, heb je de volgende mogelijkheden:

  • Zoek zelf iemand die jouw plek wil innemen. We hebben gemerkt dat dit goed werkt via social media. Let op: als het gaat om een vervolgcursus, moet je vervanger ook de voorgaande cursus(sen) hebben gevolgd. Jij en je vervanger regelen de betaling onderling. Via e-mail geef je aan ons door wie je vervanger is, zodat we eventueel misbruik tegen kunnen gaan. Wij zetten de naam van de vervanger op de deelnemerslijst en zorgen dat hij/zij alle benodigde informatie krijgt.
  • Kun je zelf geen vervanger vinden? Laat ons via e-mail weten dat je de cursus wilt annuleren. Wij gaan dan via de wachtlijst op zoek naar een vervanger. Hebben we een vervanger gevonden, dan brengen we €35 euro administratiekosten in rekening en krijg je voor de rest van het cursusgeld een tegoedbon die je kunt gebruiken om een nieuwe cursus te boeken. Kunnen wij ook geen vervanger vinden, dan geven we geen geld terug. 
  • Is er iemand in je directe omgeving overleden of is er een andere zeer ernstige reden waarom je de cursus niet kunt volgen? Laat dit dan weten via e-mail of bel ons via 013 528 49 06. Per situatie beoordelen wij of we het cursusgeld terugstorten. In sommige gevallen kunnen we je vragen om een bewijs te laten zien. Dit doen we om misbruik te voorkomen. 

Lees met betrekking tot cursussen en rondleidingen ook onze algemene voorwaarden.

Bestellingen

Bestellingen kun je aan ons doorgeven via onze webshop. Heb je een vraag die te maken heeft met onze webshop? Kijk dan eens bij de Veelgestelde vragen in onze webshop.

In onze bakkerij, patisserie en chocolaterie werken we vers en ambachtelijk, met waar nodig lange rijs- en rijptijden voor een optimale kwaliteit. Om onze service en kwaliteit te kunnen blijven waarborgen, hanteren we een verwerkingstijd van minimaal 36 uur voor webshopbestellingen. Producten kopen voor vandaag of morgen? Dan kun je zonder bestelling altijd terecht in onze winkel. Bekijk hier de actuele openingstijden van onze winkel en het pick up point.

Onze seizoensproducten (bijvoorbeeld voor de feestdagen) zijn gedurende een bepaalde periode verkrijgbaar. Vóór die tijd kun je ze wel alvast bestellen, maar nog niet afhalen bij het pick up point. De mogelijke afhaalmomenten kun je selecteren nadat het product is toegevoegd aan je winkelwagen.

Je vindt het pick up point in het KVL-complex aan de Almijstraat 14 in Oisterwijk. De borden bij de hoofdingang wijzen je de weg. Bekijk hier de plattegrond.

Jazeker! Een deel van ons assortiment is verkrijgbaar per post. Om welke producten het gaat zie je in onze webshop.

Het verzenden van gebak en andere (dag)verse producten vinden wij geen goed idee, omdat we dan de kwaliteit niet kunnen garanderen. Gelukkig zijn er heel wat producten die we wél kunnen verzenden. Soms kiezen we ervoor om producten tijdelijk niet te verzenden, omdat kwaliteit bij ons hoog in het vaandel staat. Denk aan chocoladeproducten bij warm weer. We willen natuurlijk dat onze producten bij je aankomen zoals ze door ons zijn bedoeld, zodat jij er optimaal van kunt genieten.

Bel ons op 06 138 521 36 of stuur ons een e-mail. Zie voor overige vragen omtrent onze webshop ook de Veelgestelde vragen in onze webshop.

Cadeaubon of kortingscode

Kortingscode voor cursussen
Voor de cursussen hanteren we geen cadeaubonnen, maar kortingscodes. Via dit formulier kun je een kortingscode aanmaken, die je vervolgens cadeau kunt geven. De code vertegenwoordigt een bedrag dat je zelf kiest en je ontvangt 'm per mail zodra je betaling bij ons binnen is. De gelukkige ontvanger kan met deze kortingscode zelf een cursus naar keuze boeken.

Wil je de kortingscode geven met een cadeaubon?
Download hier een cadeaubon. Uitprinten, invullen, strik erom en hij is klaar om te geven!

Cadeaubon voor winkels
Cadeaubonnen voor onze winkel of BENG! zijn te koop bij onze locaties op de Almijstraat 14 in Oisterwijk.

Let op: de betreffende cadeaubon kan alleen worden besteed bij het bedrijfsonderdeel waar je de bon hebt gekocht. 

Spaarsysteem

Ja, 'Piggy' is de naam van ons spaarsysteem. Iedere keer dat je iets koopt, krijg je spaarpunten op je spaarpas. De spaarpas is geldig bij cursussen, in onze winkel, bij bestellingen via onze webshop en bij BENG! Alle punten komen op dezelfde pas te staan. Zo spaar je lekker door! Haal je een webshopbestelling op bij ons pick up point? Geef dan bij de medewerker aan dat je Piggypunten spaart. De punten kunnen alleen op het moment van aankoop/pick up worden toegevoegd aan je spaarsaldo.

De spaarpunten kun je inruilen voor een beloning. Hoe meer punten, hoe groter de beloning: van een abdijbrood tot korting op een cursus!

Bij iedere aankoop kun je punten sparen op de Piggypas. Hoe meer punten je hebt gespaard, hoe groter de beloning. De pas is te gebruiken bij onze cursussen, in de winkel, bij bestellingen via onze webshop en bij BENG!

Wil je Piggypunten sparen bij Robèrt? Koop dan voor €2,95 een pas in de winkel of bij BENG! De eerste 25 punten krijg je van ons. Daarna spaar je voor iedere euro die je in onze winkels besteedt een punt. Een cursus levert je voor iedere 2 euro één punt op.

Sparen in onze winkels of bij pick up:

  • Betaal je aankoop en geef aan dat je een Piggypas hebt.
  • De winkelmedewerker scant je pas en voert het aankoopbedrag in. De punten worden automatisch toegevoegd aan je spaarpas.

Sparen bij cursussen:

  • Boek een cursus via hetcursusaanbod op onze website. 
  • Vraag de medewerker in BENG! aan het eind van de cursusdag om de spaarpunten ter waarde van het cursusbedrag op je Piggypas te zetten. De winkelmedewerker scant je pas en voert het cursusbedrag in. De punten worden automatisch toegevoegd aan je spaarpas.

De punten voor aankopen in onze winkels of bij pick up kunnen alleen op het moment van aankoop/pick up worden toegevoegd aan je spaarsaldo.
Genoeg punten gespaard voor een beloning? Verzilveren maar! Vraag een van onze medewerkers naar de mogelijkheden.

Winkel en assortiment

Wij zijn elke dag van de week geopend. Bekijk de actuele openingstijden

Iedere dag ligt onze winkel vol met ons volledige assortiment, ook op zondag. Tussendoor vullen we waar nodig zoveel mogelijk aan. Wel geldt: hoe later het tijdstip, hoe groter de kans dat een product misschien op is. Bang dat je misgrijpt? Neem dan het zekere voor het onzekere en doe van tevoren een bestelling via onze webshop

In samenwerking met Albert Heijn hebben we een tijdlang een Meesterlijke baklijn gevoerd, bestaande uit onder andere broodbloem en -meel, een desembasis en een koekenkit. Helaas heeft Albert Heijn aangegeven hiermee te willen stoppen. Zodra de voorraad in de AH-winkels op is, zijn de Meesterlijke bakproducten dus niet meer verkrijgbaar. Wel verkopen we grondstoffen en materialen van bakkerskwaliteit bij BENG! en via onze webshop.

Ja, dat kan via onze webshop. Plaats je bestelling en kies zelf wanneer je 'm op wilt komen halen. Wij zetten 'm dan op de afgesproken tijd voor je klaar bij ons pick up point op de Almijstraat 14 in Oisterwijk. We werken vers en ambachtelijk en hanteren voor bestellingen via onze webshop een verwerkingstijd van minimaal 36 uur. Zo waarborgen we de service en kwaliteit die wij nastreven. Wil je producten kopen voor dezelfde dag? Dan kun je daarvoor terecht in onze winkel. Woon je niet in de buurt of ben je niet in de gelegenheid om langs te komen? Een deel van ons assortiment is verkrijgbaar per post.

Weet je de weg nog niet op onze locatie in Oisterwijk? De borden bij de hoofdingang wijzen je de weg. Bekijk hier de plattegrond en de actuele openingstijden.

 

 

Wil je thuis bakken met de producten die wij in de bakkerij gebruiken? Dat kan! Van bakvormen tot bloem, verse gist, chocolade, citroenzuur en alles ertussenin: grondstoffen van bakkerskwaliteit koop je bij BENG! Bekijk hier actuele informatie van BENG! of plaats je bestelling via onze webshop

Een deel van ons assortiment verzenden we per post. Bekijk het geselecteerde assortiment in onze webshop. Ook is het mogelijk producten te bestellen in onze webshop en op te halen bij ons pick up point aan de Almijstraat 14 in Oisterwijk. Plaats je bestelling en kies zelf wanneer je 'm op wilt komen halen. Wij zetten 'm dan op de afgesproken tijd voor je klaar. Bekijk hier de plattegrond en de actuele openingstijden.
 

Behalve op onze eigen locaties kun je ook op een aantal andere plaatsen producten van bij Robèrt kopen. Bekijk hiervoor onze externe vverkooppunten.

Omdat onze bakkerij geen glutenvrije omgeving is, bakken wij zelf geen glutenvrije broodjes. Wel verkopen we glutenvrije broodjes (wit en meergranen) die Robèrt mede heeft ontwikkeld. Die worden geproduceerd in een glutenvrije fabriek in Duitsland. Vraag ernaar in de winkel of bestel ze via onze webshop. Je krijgt de broodjes ingevroren mee, zodat je ze thuis zelf kunt afbakken.

Daarnaast verkopen we diverse gebakjes zonder toegevoegde gluten of lactose, zoals progresgebak en seizoensvarianten. Deze kunnen wel nog sporen van gluten bevatten, omdat ze gemaakt worden in onze eigen patisserie. Hier worden weliswaar niet veel gluten verwerkt, maar deze omgeving is niet glutenvrij. Meer weten? Vraag ernaar in de winkel of stuur ons een e-mail.  

Wij verkopen taarten op maat, maar alleen van taarten die we ook voeren binnen ons assortiment. Daarvan kunnen we het formaat aanpassen en we kunnen schildjes maken met jouw eigen logo of foto. Vraag naar de mogelijkheden in de winkel of stuur ons een e-mail. Maatwerk moet altijd vooraf worden betaald. 

B2B/Zakelijke vragen

Wij leveren hoogwaardige ambachtelijke broodproducten aan door ons geselecteerde bakkerij- en horecabedrijven. Ook kan Robèrt ondernemers helpen bij productontwikkeling. Meer weten en/of een offerte opvragen? Bel ons op 013 - 528 49 06 of stuur ons een e-mail.

Als je een zakelijke klant bij ons bent, kun je je bestelling doorgeven via e-mail.

Steeds meer vakgenoten uit zowel de bakkerij- als horecasector doen een beroep op Robèrt in zijn rol als adviseur. Of het nu gaat om nieuwe receptuur, efficiëntere productie of instructie van het winkelpersoneel ten gunste van een zo mooi mogelijke presentatie van de producten in de winkel: Robèrt geeft graag advies.

Wil je allround advies?
Voor een uitgebreid advies loopt Robèrt een dag mee in de (banket)bakkerij om gegevens te verzamelen. Op basis daarvan maken we voorstellen voor verbeterpunten op het gebied van rendement, producten, receptuur en synergie, zowel tussen medewerkers als tussen producten met deels dezelfde receptuur.

Daarna volgt altijd een evaluatiegesprek. Als ondernemer kun je vervolgens naar eigen inzicht beslissen welke verbeterpunten je daadwerkelijk implementeert. Je kunt de verbeteringen zelf uitvoeren of daarvoor opnieuw een beroep doen op Robèrt. In het laatste geval maken wij een offerte voor een vervolgopdracht. 

Wil je één specifiek product verbeteren?
Lukt het niet om een bepaald product optimaal te maken, blijft elke keer één aspect van het product achter op de gewenste kwaliteit? Robèrt kan een waardevolle scan maken om het probleem op te lossen. Ook kan hij aangeven met welke producten je ‘gemakkelijk’ en zonder grote investeringen een hoger rendement kunt behalen. Binnen één of enkele dagdelen kan het probleem opgelost zijn.

Meer informatie en Robèrt inhuren?
Bel ons op via 013 - 528 49 06 of stuur ons een e-mail.

Heb je hulp nodig met het ontwikkelen van patisserie- of broodproducten? Robèrt gaat met de ingrediënten uit jouw bedrijf aan de slag en ontwikkelt op basis van jouw wensen nieuwe producten. Broodproducten kunnen wij eventueel ook in productie nemen, uiteraard op basis van exclusiviteit.

Wil je meer informatie over de hulp van Robèrt bij productontwikkeling? Bel ons op 013 - 528 49 06 of stuur ons een e-mail.

Nieuwe inspiratie kan wonderen doen voor de productie. Met zijn trainingen zet Robèrt werknemers weer op scherp. Hij komt langs voor een training op locatie of de werknemers komen één of meerdere dagen bij Robèrt kijken en/of meewerken. Er zijn verschillende mogelijkheden. Op basis van jouw wensen maken wij een voorstel op maat.

Wil je meer informatie over het inhuren van Robèrt voor een training? Bel ons via 013 - 528 49 06 of stuur ons een e-mail.

Goede doelen & sponsoring

Wij krijgen heel vaak de vraag of we goede doelen willen steunen. Het ene goede doel is nog mooier dan het andere, maar zoals je zult begrijpen, moeten we keuzes maken. Op de pagina 'Goede doelen' lees je alles over de doelen waarvoor wij hebben gekozen en waar wij het graag bij laten. Aanvragen voor andere goede doelen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Sinds oktober 2019 zet Robèrt zich als officieel ambassadeur van Kinderfonds MAMAS actief in om aandacht te vragen voor de bijzondere lokale projecten van Zuid-Afrikaanse MAMAS en hun hulp aan kansarme kinderen. Een logische stap. Niet alleen omdat Robèrt en Pirjo al ruim tien jaar donateur zijn van het Kinderfonds, maar ook omdat het werk van Robèrt meer raakvlakken heeft met de MAMAS dan je misschien op het eerste gezicht zou denken.

Gezonde voeding: prio 1
Waar Robèrt zich in zijn bakkerij in Oisterwijk dagelijks bezighoudt met voeding als basis, is dit ook essentieel voor de kwetsbare kinderen in Zuid-Afrika. Voor die kinderen is de armoede zo groot, dat gezonde voeding vaak ontbreekt. Dat heeft direct impact op hun groei en ontwikkeling, en dus ook op hun toekomstperspectieven. Robèrt: ‘Waar ik hier het geluk heb dat ik van alle gemakken voorzien ben, moeten de ruim 2.000 MAMAS die we steunen het vaak met heel weinig doen. Des te indrukwekkender is het wat ze daar weten neer te zetten.’ Naast dagelijkse scholing, medische zorg, veiligheid en veel liefdevolle aandacht is gezonde voeding prioriteit nummer één voor de MAMAS. Vanuit die basis kunnen zij hun zorg verder uitbouwen.

Zuid-Afrikaanse broodrecepten
De MAMAS voorzien dagelijks tienduizenden kinderen van vers voedsel. Dat je met weinig ingrediënten toch iets heel smakelijks en voedzaams op tafel kunt zetten, weet Robèrt natuurlijk als geen ander. Ook heeft de invloed van andere culturen op eetgewoonten Robèrt altijd geboeid; niet voor niets ging hij voor de documentaireserie Brood van Omroep MAX in 2017 op ontdekkingsreis door Europa, op zoek naar verhalen en tradities achter brood. Ook de Zuid-Afrikaanse broodrecepten die hij van de MAMAS heeft gekregen, inspireren hem enorm. Mogelijk kan hij hen vanuit zijn expertise voorzien van tips waarmee ze bijvoorbeeld met minder grondstoffen een grotere opbrengst kunnen verkrijgen.

Kennisdeling en duurzaamheid
Daarmee wordt direct nog een belangrijke overeenkomst aangestipt tussen Robèrt en de MAMAS: het belang van en de nadruk op kennisdeling en duurzaamheid. Zo wordt een bijzonder lokaal project geleid door MAMA Ingrid, die samen met moeders en kinderen grote moestuinen aanlegt en onderhoudt. ‘Zo kunnen de moeders met hulp van sterke MAMAS zelf op duurzame wijze voorzien in voedsel voor ‘hun’ kinderen én op hun beurt hun kennis weer doorgeven aan anderen in hun community’, aldus Robèrt. ‘Hoe mooi is dat?’

We krijgen veel vragen over sponsoring. Ook hierin moeten we keuzes maken. Omdat we niemand buiten willen sluiten en verenigingen niet 'voor willen trekken' ten opzichte van onze andere klanten, hebben we het 'Sparen voor sponsoren'-systeem bedacht.

Iedereen die mee wil doen, kan zich aanmelden via een e-mail onder vermelding van 'Sparen voor sponsoren'. Zet er duidelijk bij om welke vereniging het gaat, hoeveel leden er zijn en wie de contactpersoon is. Wij geven dan stempelkaarten uit. De club verzamelt alle volle spaarkaarten en levert die eens per jaar in. Daarna kun je kiezen voor een bedrag per ingeleverde spaarkaart of productsponsoring.

 

 

Studenten & scholieren

Hoe leuk Robèrt het ook vindt om dergelijke vragen te beantwoorden: hij heeft er simpelweg niet genoeg tijd voor. Op de pagina 'Robèrt' vind je informatie over hem en het bedrijf en hebben we ook alvast wat antwoorden op veelgestelde vragen op een rijtje gezet, onder andere over zijn opleiding en het bakkersvak.

Meer informatie over de werkwijzen van bij Robèrt vind je op de posters in de 45 meter lange gang bij de bakkerij op de Almijstraat 14 in Oisterwijk. Door de glazen wand kun je onze brood- en banketbakkers aan het werk zien. Je kunt altijd aan onze winkeldames en -heren vragen of ze je wat meer kunnen vertellen over ons productieproces. Ook kun je in de winkel of bij BENG! om een gratis bedrijfsbrochure vragen. Daar staat veel informatie in, onder andere over desem en grondstoffen die we gebruiken.

Wij bieden regelmatig stageplekken aan. Op de pagina 'Werken bij' lees je hoe je ons een open sollicitatie kunt sturen.